Kære kunde,                                                            

I forbindelse med at COVID-19’s udbredelse i Danmark opstår forskellige spørgsmål til, hvordan NIMARA håndterer hele situationen mht. Showroom, Levering, pakning af ordrer på lager og lignende.

Showroom midlertidig lukket
Det vigtigste for os er at sikre vores kunder såvel som medarbejders sundhed og sikkerhed. Derfor er vores showroom midlertidig lukket for alle. Situation kan ændre sig, og vi vil naturligvis melde nyt ud her på siden, så du ved hvornår vi åbner for adgang til vores showroom igen.

NIMARA har lavet følgende tiltag for at sikre sundhed og sikkerhed for vores trofaste kunder og ansatte:

Tiltag på vores lager

  • Alle medarbejdere på vores lager er opmærksomme på at opretholde en høj grad af hygiejne med bla. nem tilgængelighed til vand og sæbe og/eller håndsprit mm.
  • Medarbejderne anvender handsker ved ekspedering af alle ordrer som pakkes.

 Tiltag i forbindelse med levering af møbler

  • Chauffører som leverer varer til vores kunder, anvender håndsprit og er instrueret i at holde minimum 2 meters afstand til alle personer de møder i forbindelse med levering.
  • Har du bestilt levering med opbæring og ønsker at chaufføren kun leverer dine varer udenfor din bopæl, så kan dette aftalen med chaufføren.
    Vores chauffører er instrueret i at overholde alle retningslinjer fra Sundhedsstyrelsen.
  • Er du som kunde i karantæne eller er smittet med coronavirus/COVID-19, vil leveringen kun blive gennemført som en kantstenslevering.
  • Hos NIMARA gør vi alt hvad vi kan for at passe på vores kunder og hinanden.
  • GLS Danmark er også kommer med tiltag som sikrer fortsat høj leveringssikkerhed. Læs mere her 

De bedste hilsner // Teamet bag NIMARA

Senest opdateret 18/3 - 2020