2015 - 2016
I 2015 oprettede brødrene, Rasmus og Mathias, den første webshop med salg af boligtilbehør fra danske leverandører.
Kontoret var et værelse i en lille lejlighed i det centrale Odense, hvor der blev arbejdet døgnet rundt.
Nimara er en familieejet koncern, der blev grundlagt tilbage i 2015 med en mission om at levere kvalitetsmøbler til kunder i flere europæiske lande. Hos Nimara er nøglen til vækst kvalitet, og derfor bliver alle vores møbler kvalitetstestet, inden de kommer på lager.
Vi stræber efter den højeste mulige kvalitet og sikrer os, at alle vores kunder modtager møbler af førsteklasses standard, leveret sikkert til deres hjem. Her hos os skabes møbler til at forvandle dine rum til smukke oaser, der tilpasses din stue eller ethvert andet område, der trænger til en kærlig hånd. Bag hvert eneste skandinaviske design hos os ligger et unikt præg, som vores møbeldesignere har tilføjet.
Vi lytter til vores kunder og kombinerer deres ønsker med fremtidens møbeltrends for at skabe et design, der er helt særegent og unikt.
Hos os er det ikke kun møblerne, der er af høj kvalitet, men også personalet.
Vi er et ungt og dynamisk team, der dagligt driver forretningen. Hele holdet bag Nimara brænder for at yde en ekstraordinær service til dig, der ønsker et Nimara-møbel i hjemmet - dette gælder før, under og efter dit køb.
''Det gode købmandsskab'' er Nimaras' grundelement og et fokusområde i hele virksomhedens kultur. Alle medarbejder har fokus på ''Det gode købmandsskab''.
Vi er stolte af at have opbygget vores virksomhed på en stærk vision, der handler om at være kundens top of mind og møbelforhandler i eget design. Hos Nimara er vores drøm at være de mest foretrukne på markedet og være med til at forvandle huse til hjem uden at gå på kompromis med pris og kvalitet.
Vi er og skal altid være gode købmænd, der sikrer vores kunder produkter i moderne design som er tilpasset målgruppens aktuelle ønsker. Vores mission er at skabe en stadig større tilfredshed hos vores kunder gennem vores engagement i kvalitet, trends og hurtig levering. På den måde sikrer vi, at vores kunder altid oplever tilfredshed og glæde ved deres møbelvalg, og vi bidrager til at skabe en behagelig og indbydende atmosfære i deres hjem.
Det er ikke kun med trends, vi stræber efter at være de hurtigste, men også med vores levering. Vi har derfor sammensat det bedste lagerhold, der udover at være effektivt også er omhyggeligt. Det er grunden til, at du trygt kan bestille møbler fra os. Vores dygtige logistikteam arbejder tæt sammen med vores lager.
De er ikke kun årsagen til, at vi kan tilbyde planlagt levering, men også grunden til, at vores varer ankommer sikkert til vores lager, og at møblerne bliver placeret på den bedst mulige måde, så pakningen af leverancerne går gnidningsfrit.
Vores indkøbsafdeling har en målrettet tilgang til at vælge møbler, der afspejler den aktuelle designæstetik og tendenser.
Vi prioriterer omhyggeligt designet og vælger materialer med fokus på kvalitet og holdbarhed. Vores dedikerede team af designere sørger for at vælge materialer til møbler og boligtilbehør med omhu for at sikre, at hver detalje er perfektioneret.
Derudover stræber vi efter at skabe en synergi mellem vores produkter, så der er noget for enhver smag. Vi tror på at tilbyde et varieret udvalg, der imødekommer forskellige præferencer og behov hos vores kunder.
Vores marketingsafdeling er rygraden i vores virksomheds kommunikationsstrategi. Vi er et dedikeret team af kreative og strategiske tænkere, der brænder for at bringe vores brand til liv og forbinde med vores kunder på en meningsfuld måde.
Vi tror på autentiske oplevelser for vores kunder, og vi arbejder hårdt på at skabe sammenhængende kampagner på tværs af kanaler - fra sociale medier til e-mail markedsføring og alt derimellem.
Med en god forståelse for vores målgrupper og markedet arbejder vi konstant på, at forfine vores tilgang og identificere nye muligheder for vækst og indflydelse.
Hvis du har spørgsmål, så tøv ikke med at skrive til os. Vi står altid klar med et smil og en god løsning.
Ring til kundeservice på telefon: 71 99 38 80
Mandag: 10:00 - 15:00
Tirsdag: 10:00 - 15:00
Onsdag: 10:00 - 15:00
Torsdag: 10:00 - 15:00
Fredag: 10:00 - 14:30
I 2015 oprettede brødrene, Rasmus og Mathias, den første webshop med salg af boligtilbehør fra danske leverandører.
Kontoret var et værelse i en lille lejlighed i det centrale Odense, hvor der blev arbejdet døgnet rundt.
I 2016 fandt brødrene en kælder, hvor de kunne have varerne på lager. Her blev den første container leveret på parkeringspladsen.
Kælderen fungerede, men kun for en kort stund. Allerede i 2016 blev kælderen for lille og det var endnu en gang tid til at flytte.
I 2017 udvidede vi vores faciliteter til at omfatte 500 m2 lagerplads og 200 m2 kontorplads og ansatte vores første medarbejder. Vi etablerede også Nimarahome.de og Nimara.se, hvilket markerede vores overgang til at blive en international virksomhed.
I 2022 flyttede vi til en større lokation i Tietgenbyen og udvidede vores team. Nu omfatter faciliteterne 8000 m2 med omkring 35 ansatte.
Senere udvidede vi vores lagerkapacitet med yderligere 10.000 m2 for at imødekomme den stigende efterspørgsel efter flere møbler.
I 2024 har Nimara udviklet sig til at servicere kunder i Danmark, Tyskland, Sverige, Østrig og Holland. Samme år blev Polen også tilføjet til listen over lande, hvor Nimara nu leverer møbler til sine kunder.