Generelle oplysninger

Nimara.dk (Prime Trade ApS)

CVR-nr.: 36465980

Adresse: Vinkelvej 21, 5290 Marslev

Telefonnummer: 71 99 38 80

§1 Nimara.dk
Nimara.dk stræber efter at kunne tilbyde branchens bedste service. Alle ordrer som vi modtager inden kl. 12:00, sender vi samme dag. Gælder kun i hverdagene Mandag - Fredag. Ordrer som vi modtager i weekenden bliver behandlet og sendt mandag.

§2 Prisgaranti
Prisgaranti - Har du fundet samme produkt hos en anden møbelforhandler, men ønsker at købe produktet hos os, så matcher vi prisen. Alt du skal gøre er at tage fat i kundeservice og vise, at produktet er billigere hos en anden forhandler.

• Din henvendelse sker inden bestilling eller senest 14 dage efter datoen for ordreafgivelse. Dette gælder også, hvis du har købt varen på vores hjemmeside, og varen efterfølgende er sat ned. Du kan benytte prisgarantien én gang pr. ordre.

• Prisen vi matcher er inklusiv eventuelle leverings omkostninger forbundet med købet.  

• Prisgarantien gælder ikke ved tilbud som åbningstilbud eller tilbud i begrænset antal. Det er heller ikke muligt at kombinere med andre rabatter.

• Varen skal være på lager hos konkurrenten.

• Varen hos konkurrenten skal være omfattet af danske regler for garanti, forbrugerbeskyttelse, told og moms.

• Prisgarantien gælder ikke auktioner eller tilbud, som kræver en form for medlemskab.

Hvis du har spørgsmål til hvorvidt din henvendelse vil opfylde ovenstående betingelser, så er du altid velkommen til at sende en mail til os her https://nimara.dk/pages/kontakt

§3 Levering
§3.1
På Nimara.dk er der GRATIS levering til GLS pakkeshop v/køb over 1000 kr.
Vi stræber efter at kunne levere din ordre indenfor 1-3 hverdage. Hvis varen ikke er på lager, så vil du modtage mail med leveringsinformation. 
Du vil modtage en e-mail, når ordren er blevet sendt fra vores centrallager.

§3.2
Alle ordre bliver leveret efter den leveringsform der er valg ved bestilling. På ordrebekræftelsen vil du kunne se hvordan dine varer er blevet sendt. Få mere information omkring vores leveringsmuligheder her.

§3.3
Der er mulighed for at du kan afhente din ordre på Nimara.dk fysiske adresse i Marslev, såfremt der er valgt selvafhentning ved bestilling. 

§3.4
Har du valgt levering med fragtmand og ikke er på adressen i det aftalte leveringstidsrum, vil fragtmanden tage møblerne med retur og en ny levering vil blive koordineret. En forgæves levering + genlevering koster 199 kr. i fragtgebyr.

Afhentes dine pakker ikke i den valgte GLS pakkeshop og kommer retur til os, så vil en genlevering koste 99 kr.
Hvis genlevering ikke ønskes, så betragtes dette som fortrudt køb og du vil blive opkrævet 199 kr.

§3.5
Hvis leveringsadresse eller tidspunkt for levering skal ændres, skal du hurtigst muligt sende en mail til os her https://nimara.dk/pages/kontakt eller telefonisk på 71 99 38 80 inden afsendelse af ordren. 

Afhentningstider:
Mandag - Fredag: 09:00-16.00
Lørdag: 11:00 - 13.00

Søndag og helligdage: Lukket

Afhentnings adresse: 
Nimara.dk (Prime Trade Aps)
Vinkelvej 21
5290 Marslev
Tlf. 71 99 38 80

§4 Betaling
§4.1
I denne butik kan du bestille produkter online og betale med Visa Dankort, Visa Electron, MasterCard og ViaBill. Vi opkræver ikke noget gebyr fra vores kunder.

    Beløbet opkræves i DKK. Beløbet vil først blive trukket på dit kort, når vi har afsendt din bestilling. 

    §4.2 
    Betaling på Nimara.dk sker på en krypteret forbindelse (SSL) dermed er dine oplysninger altid beskyttet.

    §4.3
    Ved køb med ViaBill vil du først modtage din ordre, og herefter falder den rente-og gebyrfrie månedsydelse hver den 20. i måneden. Aftalen om betaling hos ViaBill bortfalder, når et køb fortrydes, jf. forbrugeraftalelovens § 26.

    ViaBill finansierer køb op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.

    Læs mere her: www.ViaBill.com/kredit

    §5 Returnering
    §5.1
    Skulle du mod forventning sende en vare retur, så skal du hurtigst muligt sende os en anmodning og returnering her https://nimara.dk/pages/retur

    §5.2
    Ved fortrydelse af køb har du mulighed for at levere ordren retur til vores lager på følgende adresse:

    Nimara.dk (Prime Trade ApS)
    Vinkelvej 21
    5290 Marslev
    Danmark

    Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

    Når du returnerer ordren bedes du vedlægge din ordrebekræftelse eller ordrenummer, så vi kan identificere pakken ved modtagelse på vores lager.

    Hvis vi skal stå for returnering af ordren er udgiften for returnering 299 kr. 
    Du bærer risikoen for ordrens stand fra leveringstidspunktet. Ordren skal returneres i original emballage og være tapet med gennemsigtig tape. Hvis dette ikke overholdes kan beløbet for ordren ikke tilbagebetales.
    Vi forbeholder os retten til at sende forsendelsen tilbage til afsender hvis ovenstående betingelser ikke opfyldes. Bemærk, at du ikke får leverings omkostninger retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

    §5.3
    Fortrydelse af en del af købet
    Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre.

    §5.4
    Varens stand, når du sender den retur
    Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
    Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

    §5.5
    Tilbagebetaling af købsbeløbet
    Ved fortrydelse af dit køb, tilbagebetales ordrens pris til det betalingskort som er anvendt ved bestillingen. 
    I henhold til §5.2, tilbagebetales omkostninger forbundet med fragt ikke.

    Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget ordren retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

    §6 Reklamation
    Skulle der mod forventning være en reklamation på varer du har modtaget, så skal du hurtigst muligt oprette en produktreklamation her https://nimara.dk/pages/reklamation

    Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

    Du skal reklamerer så snart fejlen på varen er opdaget. Vi forbeholder os rettet til at vurdere henvendelser enkeltvist og træffe en beslutning ud fra givet materiale.

    Er reklamationen berettiget refunderes det fulde beløb såfremt vi har stået for returnering.
    Varen skal altid sendes tilbage i forsvarligt emballage, som ved modtagelse. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

    Reklamationsretten dækker ikke synlige trykmærker på polstret møbler ved udpakning. Trykmærker udlignes efter brug og er derfor ikke reklamationsberettiget.
    Når emballagen brydes, er det yderst vigtigt at man undgår at bruge skarpe genstande som kan være årsag til skader på møblet. Snitskader er ikke reklamationsberettiget.
    Stole er kun reklamationsberettiget, såfremt den vipper når man sidder på den. 
    Vi leverer møbler fremstillet i bla. velour, træ og naturskind. Ved disse materialer kan der være farve og nuanceforskelle som er en del af varens visuelle look og derfor ikke reklamationsberettiget.
    Det samme er gældende for skjulte overflader på møblet, da det ikke er synligt når møblet er samlet.
    Enkelte møbler har et tyndt stof i bunden af møblet. Dette stof har udelukkende til hensigt at holde støv væk under transporten. Stoffet kan let gå i stykker, hvilket er helt uden betydning og det har heller ingen praktisk funktion og er derved ikke reklamationsberettiget. 

    §7 Transportskader
    Skulle du mod forventning modtage et produkt med transportskade, så skal du melde skaden inden 24 timer fra du modtager leveringen. Meld transportskaden her https://nimara.dk/pages/transportskader

    Du skal altid gemme original emballage ved en transportskade for at vi kan behandle sagen. Vi vil tage stilling til din reklamation og vender tilbage med afgørelsen hurtigst muligt (Dog inden 72 timer).

    Hvis du modtager en pakke med synlige skader skal du nægte modtagelse eller modtage produktet med forbehold. 

    Ved transportskade må du IKKE smide emballagen ud. Det er vigtigt at gemme emballagen, hvis du ønsker nogen form for erstatning. Der ydes ingen erstatning, hvis original emballage er itu eller smidt ud.

    §8 Produkter 
    Nimara.dk sælges produkter i eget brand samt eksterne brands. Alle produkter lever op til dansk lovgivning. På Nimara.dk bliver der løbende opdateret med nye produkter.

    §9 Priser
    §9.1
    Priser på Nimara.dk er angivet i (DKK og inkl. moms.) Alle priser er dagspriser.

    §9.2 
    Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er Nimara.dk ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris. 

    §9.3
    Rabatkoder kan ikke benyttes ved tilbud som åbningstilbud, tidsbegrænset tilbud eller tilbud i begrænset antal. Det er heller ikke muligt at kombinere med andre rabatkoder. 

     

    §10 Fortrolighed når du handler på Nimara.dk
    For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

    Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.

    Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere ordren til dig.

    Personoplysningerne registreres hos Prime Trade ApS (Nimara.dk) og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

    Den dataansvarlige på https://nimara.dk er Direktør / Rasmus Bjørch Nielsen

    Som registreret hos Prime Trade ApS (Nimara.dk), har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til os via kontaktformular her

    §11 Cookies
    På Nimara.dk acceptere du at vi anvender cookies. En cookie er en lille tekstfil som lægges ind på din computer. En cookie aflæser hvad der sker under dit besøg på Nimara.dk udover det kan den genkende dig når du besøger os næste gang. I dag vil din computer modtage en cookie fra alle hjemmeside du besøger. Så bare rolig det er ikke en virus eller et program. Det er bare en lille datafil. 

    §12 Klageadgang
    Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice via kontaktformular her. Hvis det ikke lykkedes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

    Center for Klageløsning

    Nævnenes Hus

    Toldboden 2

    8800 Viborg

    https://naevneneshus.dk/

    Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -http://ec.europa.eu/odr

    Handelsbetingelserne er senest opdateret 25.03.2020