Generelle oplysninger

Nimara.dk (Prime Trade ApS)

CVR-nr.: 36465980

Adresse: Vinkelvej 21, 5290 Marslev

E-mailadresse: kontakt@primetrade.dk

Telefonnummer: 71993880

 

§1 Nimara.dk
§1.1 Nimara.dk stræber efter at kunne tilbyde branchens bedste service. Alle ordrer som vi modtager inden kl. 14:00, sender vi samme dag. Gælder kun i hverdagene Mandag - Fredag. Ordrer som vi modtager i weekenden bliver behandler og sendt Mandag.

§2 Produkter 
§2.1
Nimara.dk sælges produkter i egen brand samt eksterne brand. Alle produkter lever op til dansk lovgivning. På Nimara.dk bliver der løbende opdateret med nye produkter.

§3 Priser
§3.1
Priser på Nimara.dk er angivet i (DKK og inkl. moms. Alle priser er dagspriser.
3.2 Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er Nimara.dk ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

§4 Betaling
§4.1
I denne butik kan du bestille dine varer online og betale med Visa Dankort, Visa Electron og MasterCard. Vi opkræver ikke noget gebyr fra vores kunder.

    Beløbet opkræves i DKK. Beløbet vil først blive trukket på dit kort, når vi har afsendt din bestilling. 

    §4.2 
    Betaling på Nimara.dk sker på en krypteret forbindelse (SSL) dermed er dine oplysninger altid beskyttet.

     

    §4.3
    Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer, og herefter falder den rente-og gebyrfrie månedsydelse hver den 20. i måneden. Aftalen om betaling hos ViaBill bortfalder, når et køb fortrydes, jf. forbrugeraftalelovens § 26.

    ViaBill finansierer køb op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.

    Læs mere her: www.ViaBill.com/kredit

    §5 Levering
    §5.1
    På Nimara.dk er der GRATIS levering på ordre over 2.000 kr. Ordre derunder kun 199 kr.
    Vi stræber efter at kunne levere din ordre indenfor 1-3 hverdage.
    Du vil modtage en e-mail, når ordre er blevet sendt fra vores centrallager.
    5.2
    Alle vores varer bliver sendt med vores møbel transport firma. På ordrebekræftelsen vil du kunne se hvordan dine varer er blevet sendt. Alle vores varer bliver afsendt med vores møbel transport firma som vi samarbejder med.
    §5.3
    Der er mulighed for at du kan afhente dine bestilte varer på Nimara.dk fysiske adresse i Marslev.

    §5.4
    Der tages forbehold for lagerfejl ved onlinebestilling på nimara.dk

    Der tages dog forbehold for lagerfejl som gør at bestillingen vil gå i restordre og vi vil oplyse leveringstid. 

    Afhentningstider:
    Mandag - Torsdag 09:00-16.00
    Fredag 09:00 - 16.00

    Afhentnings adresse: 
    Nimara.dk (Prime Trade Aps)
    Vinkelvej 21
    5290 Marslev
    Tlf. 71 99 38 80

    §5.4
    Husk altid af oplyse dit ordrenummer ved henvendelse til Nimara.dk, så vores kundeservice hurtigt kan hjælpe.

       

      §6 Fortrydelsesret
      §6.1
      i følge dansk lovgivning har du som forbruger 14 dages returret på alle varer der bliver købt over nettet. Det er først når du modtager varen fra os at de 14 dage starter. Reglerne er sådan at du som forbruger skal indsende en mail til os på Kontakt@nimara.dk inden for 14 dage og derefter har du 14 dage til at returnere varen til os. 

        Hos Nimara.dk er det ikke et krav at få en mail fra dig først. Du sender bare varen retur til os. Så det vil faktisk sige at vi giver vores kunder 30 dages returret.
        §6.2
        Du bedes du vedlægge din ordrebekræftelse eller dit ordrenummer, så vi har mulighed for at identificere hvor pakken kommer fra. Du kan også benytte vores standardfortrydelsesformularen.  Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

        Visse varer kan i kraft af deres art ikke returneres med normal post. Dette gælder for:

        Borde, Stole, Sofaer, Kommoder og skænke, Tv møbler.

        Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. kr.: 299.

         

        Fortrydelse af en del af købet

        Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre.
        Bemærk, at du ikke får leveringsomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

         

        Varens stand, når du sender den retur

        Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

         

        Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

         

        Tilbagebetaling af købsbeløbet

        Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

         

        Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

        Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

        Du kan også fortryde købet ved at give tydelig meddelelse og aflevere den personligt på ovenstående adresse.

        Reklamationer, fortrydelsesvarer og lign. bedes sendes til:

        Nimara.dk
        Nimara.dk (Prime Trade Aps)
        Vinkelvej 21
        5290 Marslev
        Danmark

         

         Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

         

        §7 Reklamation

          Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

          Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

          Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

          Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) leveringsomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine leveringsomkostninger.

          Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.

          Ved reklamation eller mangler på din vare bedes du sende os en mail på kontakt@nimara.dk eller kontakte os på tlf. 71 99 38 80. 

          Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

           

          §8 Fortrolighed når du handler på Nimara.dk

            For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
            Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.

            Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger for at kunne levere varen til dig.

            Personoplysningerne registreres hos Prime Trade ApS (Nimara.dk) og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

            Den dataansvarlige på https://nimara.dk er Direktør / Rasmus Bjørch Nielsen

            Som registreret hos Prime Trade ApS (Nimara.dk), har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: kontakt@nimara.dk.

             

            Cookies

            På Nimara.dk acceptere du at vi anvender cookies. En coockie er en lille tekstfil som lægges ind på din computer. En coockies aflæser hvad der sker under dit besøg på Nimara.dk udover det kan den genkende dig når du besøger os næste gang. I dag vil din computer modtage en cookie fra alle hjemmeside du besøger. Så bare rolig det er ikke en virus eller et program. Det er bare en lille datafil. 

             

            Klageadgang

            Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på kontakt@nimara.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

             

            Center for Klageløsning

            Nævnenes Hus

            Toldboden 2

            8800 Viborg

            www.forbrug.dk

            Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her -http://ec.europa.eu/odr

            Handelsbetingelserne er senest opdateret 16-05.2017

             

            Standardfortrydelsesformular

            (Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

            Til:

            Nimara.dk

            Vinkelvej 21

            5290 Marslev

            Email: Kontakt@primetrade.dk

             

            Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

            __________________________________________________________________________________

             

            Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

             

            Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

             

            Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

             

            Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

            (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)