Nimara.dk udvider i nyt 8000 m2 domicil i Odense

Den hurtigvoksende fynske møbelwebshop, Nimara.dk flytter i starten af 2022 fra Marslev, ud til Tietgenbyen i Odense i et nyt 8.000 m2 domicil. Webshoppen som sælger møbler i eget design direkte til forbrugere, har med sin tilstedeværelse i både Danmark, Tyskland og Sverige fået brug for yderligere plads til deres store lagerbeholdning og mange medarbejdere. Ved det nye domicil er der derfor skabt plads til muligheden for at udvide med op til 18.000 m2, hvilket giver familie-virksomheden mulighed for at tilpasse faciliteterne efter væksten. Udvidelsen er ikke kun en investering i deres fremtidige vækst, men også en investering i at kunne tilbyde deres kunder en høj service. Den nye adresse skaber netop i den forbindelse muligheden for at yde en ekstraordinær service med dag-til-dag levering i hele Danmark.

Mere plads til vokseværk og effektivisering af pakkeprocessen

”Manglende lagerplads sætter på nuværende tidspunkt en begrænsning for vores vækst. Vi har simpelthen ikke pladsen i Marslev til at følge med efterspørgslen. Derfor ser vi frem til at flytte så vi kan fortsætte væksten” fastslår den ene af de to Nielsen-brødre, Mathias Nielsen. Derudover har Covid-19 resulteret i et stort boost for Nimara.dk, som har været med til at flytte virksomheden til nye højder. Det er især på det tyske marked Nimara har oplevet en enorm vækst på meget kort tid og netop her ser ejerne et stort fremtidigt potentiale.

Domicilet tæt på den fynske motorvej vil både bestå af centrallager og administration, som i takt med virksomhedens vækst vil kunne huse over 100 medarbejdere. ”Vi er i den grad vokset ud af vores 4000 m2 lager i Marslev. I takt med væksten har vi i dag lejet os ind fire forskellige steder, så vi ser meget frem til at få det hele samlet på den nye adresse og derved effektivisere processerne i virksomheden.” Uddyber direktøren Rasmus Nielsen.

store ambitioner kræver nye omgivelser

Det er ikke første gang at de to brødre får vokseværk og rykker ud af deres nuværende faciliteter. Nimara.dk startede i en lille kælder i Odense tilbage i 2014 og er siden da flyttet 3 gange. Brødrene Rasmus og Mathias Nielsen har altid haft stor fokus på at tilbyde kunderne moderne møbler til de bedste priser på markedet. ”Vi bestræber os efter at være lagerførende med hele sortimentet, som endnu engang har krævet at vi flytter til større bygning med mere plads.” understreger Rasmus Nielsen.